Thursday 11 November 2010

diet...diet....diet

nak ckp la lam blog ckit...
skunk ni aku tengah diet atkins...x mkn nasi..nak msk 3 mggu dah...lapar je...mentality x kuat kot...tp bf n kwn2 sentiasa bg semangat utk trus menguruskan berat bdn yg semakin chubby ini...hehehe...So...korang bla lgi...hehe...klu ada kelapangan masa aku akan update blog aku...nnt aku upload gambar sblom dan selepas aku diet ok...

utk mempercepatkan penurunan berat bdn aku gna jusmate5...turun gakla 5 kilo...aku kena yakin dgn diri sendiri kan...aku kena displin...aku kena thn utk tidak mkn..sbb aku suka mkn...choc,kek,sweet,candy masakan mak...and klu kat cni kat kedai alang...fuhh!! terror siot minah tu msk...mskan kpg..tp aku ska..low profile kan...

1 comment:

  1. diet...
    teruskn usaha syg ehh...b sentiasa support syg...love u syg...

    ReplyDelete